آموزش سئو داخلی سایت

اگر عبارت ldquo;on-page SEOrdquo; را در گوگل جستجو کنید، سایت Moz پاسخ به این جستجو را در قالب یک اسنیپت این گونه می دهد:

عمل بهینه سازی صفحات اختصاصی سایت در جهت کسب رتبه بالاتر و به دست آوردن ترافیک ازموتورهای جستجو.

سئو داخلی چیست؟

سئو داخلی که از آن با عنوان های On-Site SEO و On-Page SEO نیز یاد میشود، به مجموعه اقداماتی اطلاق می گردد که با استفاده ازبهینه سازیعناصر یک سایت، موجب افزایش رتبه و ترافیک سایت از موتورهای جستجو شوید. منظور از سئو داخلی، هم بهینه سازیمحتواو هم کدهای HTML وب سایت است. در نقطه مقابل سئو داخلی، سئو خارجی یا Off-Site SEO وجود دارد که شامل لینک های خارج از سایت شما و همینطور دیگر سیگنال هاییست که از محیط اینترنت به سمت سایت شما ارجاع داده می گردد.

سئو داخلی چیست؟سئو داخلی چیست؟

جدا از اینکه سئو داخلی مناسب، موجب تفسیر بهتر موتورهای جستجو از سایت شما می شود، به کاربران نیز کمک می کند تا محتوای یک صفحه را بهتر درک کنند. در اصل، سئو داخلی خوب به موتورهای جستجو کمک می کند تا آنچه که کاربران در صفحات شما می بینند را درک کنند و ارزش محتوا را از دید آنها نیز بسنجند. بنابراین موتورهای جستجو می توانند به این واسطه بهترین و مناسب ترین صفحات را با توجه به جستجوی کاربران به آنها ارائه دهند.

هدف نهایی سئو داخلی اینست که بهموتورهای جستجوو کاربران، در موارد زیر کمک کند:

  • درک محتوای هر صفحه
  • تشخیص محتوای شما به عنوان مرتبط ترین مطلب با عبارات مورد جستجو
  • ارزیابی صفحه به عنوان یک صفحه با ارزش و قابل نمایش در صفحات نتایج جستجو (SERP)
مختص شما:انواع ریدایرکت

با مقاله آموزش سئو داخلی سایت ازسئو بلکهمراه باشید.

پارامترهای مهم در آموزش سئو داخلی سایت

  1. سرعت بارگذاری سایت خود را بالا ببرید.

    • از یک هاست با کیفیت استفاده کنید.
    • با استفاده از سایت های rdquo;gtmetrixrdquo; و rdquo;Google PageSpeed Insightsrdquo; سرعت سایت خود را چک کنید و مشکلاتی را که برایتان فهرست می کنند برطرف نمایید.

سرعت بارگذاری سایت خود را بالا ببرید.سرعت بارگذاری سایت خود را بالا ببرید.

  1. از فرم صحیح آدرس دهی (SEO-Friendly URL) در سئو داخلی سایت خود بهره ببرید.

    • از کلمات کلیدی منتخب خود در آدرس ها استفاده نمایید.
    • هرکز آدرس هایی با ترکیب اعداد و حروف مانند (page=123) به کار نبرید.
    • ازURLهای بلند استفاده نکنید: سعی کنید آدرس های صفحات و مطالبسایتاز چند کلیدواژه اصلی تشکیل شده باشند.
    • گرچه همیشه استثناهایی وجود دارد ولی استفاده از کاراکترهای انگلیسی یا فارسی در کل تفاوت چندانی ندارند.
  1. انتخاب تگ تایتل یا عنوان مطالب می تواند هوشمندی یک سئوکار را به نمایش بگذارد.

    • بهتر است تگ تایتل را با کلمات کلیدی شروع کنید.
    • استفاده از اعداد در عنوان مطلب می تواند رتبه بهتری به مطالب شما داده و کاربران را نیز تشویق به کلیک کردن روی آدرس سایت شما نماید. مثلا:تکنیک سئوداخلی که باید بدانید!
    • وما مجبور به استفاده از تگH1در تایتل نیستید ولی حتما باید کلیدواژه های اصلی مطلب شما در هر دو آنها وجود داشته باشد.

انتخاب تگ تایتل یا عنوان مطالبانتخاب تگ تایتل یا عنوان مطالب

  1. چیدمان متاتگ هایH1تاH3از مهمترین عامل های موفقیت در سئو سایت هستند.

    • همیشه از یک تگH1استفاده کنید. (در مواردی از 2 تگ اچ یک استفاده کردم ولی غیر از موارد استثنا؛ در کوتاه مدت نتیجه خوبی داشته ولی در طولانی مدت جزو اشتباهات من محسوب شده اند).
    • سعی کنید از پاراگراف بندی در مطالب خود استفاده کنید و عناوین مناسبی انتخاب و آنرا در تگ هایH2قرار دهید.
    • می توانید عناوین مطالب و کلیدواژه های خود را در همه صفحات در تگH3قرار دهید.
    • استفاده از تگ هایH4تاH6ومی ندارد مگر اینکه تعداد مطالب سایت شما بسیار زیاد بوده و لازم باشدگوگلرا به این درک برسانید که برخی از عناوین در اولویت هایی پایین تر از بقیه قرار دارند.
  1. استفاده مناسب از کلمات کلیدی.

    • بین 2 تا 3 درصد از محتوای خود را به کلمات کلیدی اختصاص دهید.
    • از کلمات کلیدی خود در تایتل، زیرعنوان و شروع محتوای خود استفاده نمایید.
  1. محتواپادشاه است، پس از بازاریابی محتوا به بهترین نحو ممکن استفاده نمایید.

    • برای رسیدن به محتوایی که رقبای شما را کنار بزند باید ازتکنیک اسکای اسکرپریاآسمان خراشاستفاده نمایید. کلیدواژه های خود را در گوگل سرچ کنید، رقبای خود را بیابید و محتوای آنها را بررسی کنید. سپس همه آنها را مطالعه کنید و محتوای کاملتر، کاربردی تر و کاربرپسند ایجاد کنید. این کار سبب افزایش زمان کاربران در سایت و بانس ریت بهتر شده و نتایج بسیار شگفت آوری را به دست خواهید آورد و امکان اینکه بک لینک های طبیعی و فراوانی را به دست آورید، بسیار بیشتر می شود.
    • محتوای شما بیشتر از 1500 کلمه باشد.
    • از چند تصویر که کاملا مرتبط با محتوای شماست و باعث راهنمایی، درک و یادگیری بهتر کاربر می شود در متن خود استفاده نمایید.
    • در لابلای محتوای خود از لینک هایی به موضوعات مرتبط در سایت خود استفاده نمایید.
مختص شما:سئو و بهینه سازی وب سایت چیست

محتوا پادشاه استمحتوا پادشاه است

  1. حتما از طراحیریسپانسیویا همان واکنش گرا استفاده نمایید.

    • ظاهر صفحات شما باید در رزلوشن های مختلف در کامپیوترهای شخصی، لپ تاپ، تبلت وموبایلبه درستی نمایش یابد.

  1. از صفحاتAMPیا ویژه موبایل بهره ببرید.

  1. لینک بیلدینگ داخلی در سئو سایت بسیار تاثیر دارد.

  1. تصاویر خود را برای گوگل ایمیج بهینه سازی کنید.

  1. به سایت های مرجع لینک دهید.

  1. از کامنت مارکتینگ استفاده نمایید.

    • امکان درج سوالات، نظرات و پیشنهادات کاربران را مهیا کنید.
    • کاربران را تشویق به پرسش و فیدبک نمایید.
    • حتما سعی کنید به سوال ها و نظرات کاربر در کمتر از 24 ساعت پاسخ کامل و مناسبی ارائه نمایید.

معرفی نرم افزار autocad

به وبلاگ خود خوش امدید

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

سایت ,استفاده ,سئو ,داخلی ,های ,نمایید ,سئو داخلی ,خود را ,استفاده نمایید ,سایت خود ,سایت شما

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
lavazemkhanegiha fmusic2 naghsherhonar flband khokche a-aynaz theme-skin mahyacomputer simpcastrawas pareparvazz