الگوریتم فرد گوگل

الگوریتم فرد گوگلیکی از پر سرو صدا کن ترین الگریتم های گوگل است. که اینبار توسط تیم سئو بلک ترجمه و برای شما علاقمندان بهسئوانتشار داده شده است.

الگوریتم فرد گوگل چیست؟

در هشت مارس 2017، گوگل، الگوریتم تایید نشده ای را به جریان انداخت که توسط کارشناسان فرد نامیده شد.
واکنش ها به این الگوریتم نیز بسیار سریع و شدید بود.
طبق گزارش ها سایت هایی که تحت تاثیر این الگوریتم قرار گرفتند،
تقریبا 90 درصد ترافیک خود را از دست دادند.
بسیاری ازسئوکارها نیز دچار وحشت شده و دست به اقداماتی مانند پاک کردن بعضی ازمحتواها کردند،
به این امید که رتبه سایت آنها باز گردد.

با اینکه گوگل، در بیان هدف اصلیالگوریتم فرد گوگل، بسیار مبهم برخورد کرده است،
بسیاری از متخصصین سئو اعلام کرده اند که
الگوریتمفرد سایت های با محتوای ضعیف، پر از آگهی و مطالب کم و همینطور سایت های با بک لینک های بد را هدف قرار داده است.
این آپدیت توسط Gary Illyes، آنالیزور گوگل تایید شده است.

الگوریتم فرد گوگلالگوریتم فرد گوگل چیست

اما چرا اینالگوریتم فردنامیده شده است؟

Barry Schwartz در صفحه رسمی توییترش در پاسخ به سوال Gary Illyes مبنی بر اینکه این الگوریتم چه نام دارد، به شوخی پاسخ داد که از این پس تمام الگوریتم های گوگل، به جز موارد رسمی که دارای نام مشخصی هستند، فرد نامیده می شود. از روی همین جمله، کارشناسانسئو، آن را الگوریتم فرد نامگذاری کردند.

دلیل طراحی الگوریتم فرد چه بود؟

الگوریتم های گوگل با هدف مبارزه با تخلفات اینترنتی طراحی شده اند.
هر کدام از آن ها وظیفه خاصی را بر عهده دارند ولی موضوع اصلی این است که روش های انجام جرم ها متفاوت هستند
و به دلیل متفاوت بودن آن ها برای مبارزه با هر کدام نیاز به شخصی متخصص است.

تبلیغات، یکی از مواردی است که گوگل برای داشتن یک سئوی خوب، استفاده از آن را مجاز می داند ولی متاسفانه مدیران سایت برای رسیدن به رتبه های بالا در صفحات جستجو تصمیم گرفتند که قوانین استفاده از این روش را نقض کنند. آن ها برای رسیدن به هدف خود شروع به ساخت تبلیغات و لینک های بیش از حد در سایت های خود و دیگر سایت ها کردند.

مختص شما:سئو و بهینه سازی وب سایت

این موضوع باعث شد حساسیت گوگل به لینک ها و نوع آن ها و انواع تبلیغات بیشتر شود و برای رسیدگی به این امر الگوریتم فرد را استخدام کرد .

همان طور که می دانید یکی از روش های موثر در امر تبلیغات داشتن یک محتوای خوب است به این دلیل که در حالت طبیعی زمانی شروع به تبلیغات می کنید که حرفی برای گفتن داشته باشید و ادامه این تبلیغات بستگی به میزان شناخت دیگران از شما دارد.

در نظر بگیرید شخصی یک تولیدی کوچک دارد ابتدا برای اینکه شناخته بشود از همسایه های نزدیک به خود شروع می کند،
اگر همین میزان شناخت کافی باشد به فعالیت خود ادامه می دهد
ولی اگر ببیند ممکن است با تبلیغات بیشتر سود بیشتری ببرد به تبلیغات خود ادامه می دهد
و روش های دیگر و حتی تبلیغات در مکان های بزرگتر را انتخاب می کند.

برای دیدن همهلیست الگوریتم های گوگلاینجا کنید

با توجه به این موضوع، هر چه تعداد تبلیغات بالاتر برود به همان میزان نیاز به تولید محتوای بیشتری خواهید داشت.
مهم تر این که روند کاری شما از چشم گوگل مخفی نخواهد ماند و همین موضوع دلیلی می شود که گوگل به بررسی تک تک کارهای شما بپردازد که تحقیق و بررسی کارهای شما را به عهده الگوریتم فرد Fred Algorithmگذاشته است.

الگوریتم فرد گوگلالگوریتم فرد

الگوریتم فرد چه مواردی را بررسی می کند؟

هر کدام از الگوریتم های گوگل موضوع خاصی را بررسی می کنند و دارای وظایف متفاوتی هستند.
طبق آخرین بررسی های انجام شده روی سایت هایی که توسطالگوریتم فردجریمه شدند،
به این نتیجه رسیدیم که Fred روی لینک های تبلیغاتی، خرید بک لینک و بی کیفیت بودن محتوای سایت ها به دلیل حجم بالای تبلیغات حساسیت زیادی دارد.بعضی از وب سایت ها با ایجاد و ساخت تبلیغات بسیار در سایت خود درآمدزایی می کنند و به زبان ساده تر سایت خود را از تبلیغات و آگهی های متفاوت پر می کنند که بی ارتباط با یکدیگر هستند. در اصل الگوریتم فرد با تعداد لینک های تبلیغاتی شما کاری ندارد برای Fred نوع لینک ها و بک لینک ها مهم است.
آیا این لینک ها ارزش محتوایی دارند، یا تنها راهی برای فریب کاربران و شناساندن برندی خاص هستند؟

مختص شما:هشتگ در فیسبوک

انواع سایت هایی که تاکنون تحت تاثیر الگوریتم فرد قرار گرفته اند:

  • سایت های دارایمحتوای بی ارزشو سطحی
  • سایت های دارای تبلیغات بسیار زیاد
  • سایت های به شدت وابسته مانند آمازون
  • بعضی از سایت های کسب و کار محلی

این موارد فقط یک لیست نمونه از وبسایت های عمومی بود که توسط الگوریتم Fred مورد هدف قرار گرفته بودند.

اگر سایت شما هم به طور ناگهانی با افت و کاهش در ترافیک مواجه شده است،
لطفا از روی ترس دست به کارهای اشتباه نزنید.

منظور از کارهای اشتباه موارد زیر است:

  • حذف کردن صفحاتی که فکر می کنید در کاهش ترافیک تاثیرگذار بوده اند
  • افزایش پیچیدگیساختارurlصفحات وبسایت
  • انجام هر گونه تغییر و کاری که از روی حدس و گمان و بدون منطق باشد

الگوریتم فرد گوگلالگوریتم فرد

مهمترین اخبار و تحلیل های خارجی در رابطه باالگوریتم فرد گوگل

  • Search Engine Land: آیا الگوریتم Fred گوگل به سایت های دارای محتوای ضعیف که به جای کاربر بر روی درآمد متمرکز شده اند ضربه زده است؟ گوگل هیچ توضیحی در رابطه با به روز رسانی Fred نداده است، اما تحقیقات ما نشان می دهد که سایت های درآمد محور بیشترین آسیب را از الگوریتم Fred دیده اندو تا 90 درصد با افت ترافیک مواجه شده اند.
  • Search Engine Roundtable: به روز رسانی Fred گوگل سایت های دارای محتوای کم ارزش و دارای تبلیغات زیاد را هدف قرار داده است. مشاهده شده که این گونه از سایت ها حداقل با افت 50 درصدی در ترافیک طبیعی خود در ظرف 24 ساعت مواجه شده اند.
  • نکته مهم آن که بعضی از سایت ها با سقوط 90 درصدی در میزان ترافیک سایت خود مواجه شده اند. گوگل نیز اخیرا اعلام کرده است که تکنیک Fred به طور خاص در راهنمای وب مستر ذکر شده است.
  • طبق تحقیقات Barry Schwartz که در سایتSearch Engine Landمنتشر شده است، تقریبا 95 درصد سایت هایی که تحت تاثیر الگوریتم فرد قرار گرفته اند، دارای محتوای خاصی نیستند و اندک محتوای آن ها با هدف کسب رتبه نوشته شده است. در ادامه نیز تبلیغات فراوانی را با لینک های بسیار زیاد در صفحه آورده اند. این گونه سایت ها، تاپیک های زیادی را تولید کرده و صرفا با هدف جلب کاربر ایجاد شده اند، در صورتی که نسبت به نمونه های مشابه خود هیچ محتوای خاصی ندارند.
  • در همین حال، Sreelal G. Pillai در وبسایتTechWyseگزارش داده است که سایت های تحت تاثیر این الگوریتم، همگی دارای بک لینک های بسیار ضعیف از سایت های با اعتبار دامنه کم هستند.
  • وب سایتStatCounterنیز همین نتیجه گیری را داشته و اعلام کرده که سایت های بابک لینکهای غیر طبیعی و محتوای بی ارزش تحت تاثیر این آپدیت قرار گرفته اند.
مختص شما:آموزش سئو برای مبتدیان

الگوریتم فرد گوگل

چگونه از به روز رسانی Fred در امان بمانیم؟

لطفا الگوریتم را فراموش کنید و مستقیم به راهنمای گوگل وب مستر تو مراجعه کنید.

اگر می خواهید الگوریتم فرد با شما ارتباط دوستانه ای داشته باشد :

  • محتوای باکیفیت و ارزشمندتولید کنید.
  • سایت خود را از تبلیغات و لینک های زیاد پر نکنید.
  • از تبلیغاتی که موجب فریب کاربران می شود استفاده نکنید.اطمینان حاصل کنید که کاربران محتوا را از تبلیغات تفکیک می کنند.

اگر قصد دارید مورد تشویقالگوریتم های گوگلقرار بگیرید کافی است که خلاف قوانین تعیین شده گوگل کاری انجام ندهید.
الگوریتم فرد و دیگر الگوریتم های گوگل با هدف ارائه بهترین نتایج جستجو گرد هم آمده اند.
با رعایت قوانین این الگوریتم ها آهسته ولی پیوسته پیشرفت خواهید کرد.

معرفی نرم افزار autocad

به وبلاگ خود خوش امدید

الگوریتم کبوتر گوگل چیست

های ,الگوریتم ,سایت ,فرد ,گوگل ,ها ,الگوریتم فرد ,سایت های ,لینک های ,الگوریتم های ,است که ,دیدن همهلیست الگوریتم

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تبلیغات متنی
readfrsofafabric seucarrofel romantichome samsungmobileaccessories pedarandpesar4 saeedmobayyen faslebaranis retnahouni boggmeravi amo